maandag 13 oktober 2008

Curriculum vitae

Gevolgde opleidingen:
2003-2008: FHJ (Fontys Hogeschool Journalistiek) in Tilburg, afstudeermedium televisie
2002-2003: Vooropleiding Theater aan het Koning Willem I College in ‘s-Hertogenbosch
1996-2002: vwo atheneum op het CSW (Christelijke Scholengemeenschap Walcheren) in Middelburg, afstudeerprofiel Natuur en Gezondheid

Werkervaring
2008: freelance internetredacteur voor de pagina NOS Journaal
2006-2008: freelance televisieverslaggever bij Brabant Nieuws van Omroep Brabant
2005 freelance verslaggever bij de redactie Walcheren van de Provinciale Zeeuwse Courant

Taalvaardigheid
Nederlands en Engels mondeling en schriftelijk goed
Frans: basisniveau vwo
Duits: basisniveau vwo

Technische vaardigheden:
Gedurende mijn opleiding en de daaropvolgende beroepspraktijk heb ik ervaring opgebouwd met de montagesoftware Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro, Quantel en Avid.
Daarbij heb ik gewerkt met camera’s van de volgende merken: Panasonic, Sony en JVC.
Voor publicaties op internet heb ik gewerkt met het programma Tridion.
Verder heb ik gewerkt met nieuwssoftware iNews, Lotus Notes en Dalet.
Op het gebied van basissoftware heb gewerkt met alle Office programma’s zoals MS Word, MS Excel en MS Powerpoint.

Nevenactiviteiten
2005-2007: crewlid, cameraman en editor van het hiphopevenement HYPE
2004-2007: cameraman en editor bij diverse liveoptredens van bandjes tot muziektheater
2001-2002: crewlid en acteur in diverse amateur-filmproducties
1996-2002: diverse toneelcursussen en theaterproducties

1 opmerking:

Wendy W. zei

Jannes! Heel je pagina afgestruind opzoek naar een luttel e-mailadres ;o) nergens! Ik wil je! (spreken).. wilde een e-mail naar alle oud-huisgenoten sturen, maar heb jouw adres niet meer. Grz Wen Zie FB voor mijn contactgegevens